0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

وب کم لاجیتک مدل C270 Logitech C270 webcam

مدلهای دیگر کالا:

✅ مشخصات و قیمت وب کم لاجیتک مدل C270

کیفیت تصویر: 720 HD

رابط کاربری: USB 2

رزولوشن: 3 مگاپیکسل

تعداد فریم در ثانیه: 30 فریم

میکروفون داخلی: دارد

مناسب برای: چت تصویری، تماس ویدئو کنفرانس

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • نقد و بررسی وب کم لاجیتک Logitech C270

    وب کم لاجیتک C270 یک وب کم جمع جور، خوش ساخت و ارزان قیمت با کیفیت 720P برای برگزاری کنفرانس های نرم افزاری و چت تصویری می باشد. این وبکم با قابلیت سازگاری با رنگ و نور هر محیطی، این قابلیت را دارد که در هر شرایطی یک تصویر شفاف با رنگ های واقعی را به شما نمایش دهد. در واقع شما می توانید در هر جایی که دوست داشتید قرار بگیرید و بهترین کفیت مورد انتظار را ارائه کنید. وب کم Logitech C270 با میکروفون داخلی و قابلیت حذف نویز محیطی صدای شفاف و HD را برای چت تصویری و جلسات شما به همراه دارد.

    ویژگی های کلیدی لاجیتک C270

    یکی از پرفروش و ترند های وبکم در بازار ایران و دنیا همین برند Logitech است. از بین انواع وب کم که این کمپانی عرضه کرده، مدل لاجیتک C270 یکی از پر فروش ها به حساب می آید. بعد از لاجیتک C920 این محصول در امار و ارقام توانسته یکی از رکورد داران خرید باشد. در ادامه به چند تا از ویژگی های این محصول محبوب اشاره می کنیم.

     

    قیمت ارزان

    یکی از دلایلی که این محصول همواره فروش خوبی را تجربه کرده است، قیمت ارزان تر نسبت به دیگر رقبا می باشد. این محصول با استفاده از یک بدنه پلاستیکی و لنز با کیفیت HD و یک میکروفون داخلی برد کوتاه، توانسته که پاسخگوی اکثر نیاز ها باشد. شاید ویژگی های این محصول در روی کاغذ چندان هیجان انگیز نباشد اما وقتی به قیمت ان و دیگر رقبای با این رده قیمتی نگاه می کنید، متوجه می شوید که کاملا ارزش خرید را دارد.

    در مجموع اگر بخواهیم یک دید کلی از ارزش خرید این محصول بدهیم، قیمت Locitech C270 کاملا گویای این مساله است که به نسبت امکانات شما یک محصول ارزشمند را دریافت خواهید کرد.

     

    صدای وب کم logitech C270

    هر وبکمی دارای یک میکروفون داخلی است برای اینکه صدای محیط را بهتر دریافت کند. اما میکروفون داخلی دوربین لاجیتک سی 270 با حذف نویز محیطی صدایی شفاف را برای شما ارائه خواهد کرد. دیگر نگران کیفیت صدایی خود نباشید زیر این وبکم صدایی شفاف و HD را برای مخاطبین شما ارائه خواهد کرد. همچنین این وب کم از فاصله دور نیز با لطف داشتن سنسور های صوتی فوق العاده صدا شما را دریافت خواهد کرد.

     

    کیفیت HD

    یک کیفیت خوب در کنار نرخ فریم مناسب می تواند یک تجربه عالی را برای شما رقم بزند. در تماس شما با وب کم لاجیتک مدل c270 نه تنها تصاویر با کیفیت را می بینید، بلکه نرخ به روز رسانی 30 بار در ثانیه نیز باعث می شود تا تصاویر پیوسته و روان به نظر برسند.

    ویژگی C270’s RightLight M 2 با تنظیم شرایط نوری ، تصاویر روشن تر و متضاد تولید می کند تا به شما کمک کند در همه تماس های کنفرانسی خود زیبا باشید.

     

    پایه کلیپسی Logitech C270

    کلیپ قابل تنظیم مناسب برای انواع صفحه نمایش ها که برای Logitech c270 در نظر گرفته شده، به شما امکان می دهد دوربین را به طور ایمن به صفحه یا لپ تاپ خود متصل کنید، یا کلیپ را تا بزنید و وب کم را روی یک قفسه تنظیم کنید. شما همیشه برای تماس ویدیویی بعدی خود آماده هستید.

     

    این پایه کلیپسی بر روی تمامی مانیتور ها و تلوزیون ها قابل نصب است و به دلیل استفاده از جنس پلاستیک، موجب ایجاد خط و خش نمی شود.

     

    زاویه دید وب کم لاجیتک  c270

    داشتن زاویه دید مناسب برای برگزاری کنفرانس شخصی شما این اجازه را به شما می دهد که در جای مناسب و بهترین تصویر از شما برای مخاطبین ارائه گردد. همچنین لنز وبکم سی 270 با قابلیت فوکوس خودکار از نزدیکترین فاصله کیفیت بی نظیری را برای برگزاری جلسات شخصی شما ارائه می کند. یکی از ویژگی های لاجیتک c270 پشتیبانی آن از فناوری لاجیتک rightsight در هر شرایط نوری بهترین تصویر از محیط را مخاطبین ارائه کنید.

     

    جمع بندی

    وب کم c270 لاجیتک به عنوان یک وب کم کلاس اداری ارزان قیمت، یک گزینه بسیار مناسب از لحاظ قیمتی و کیفیت ارائه شده برای خرید می باشد. کیفیت تصویر HD و کیفیت ساخت مناسب، اتصال آسان به انواع مانیتور و عدم نیاز به درایور، این وبکم را تبدیل به یک محصول مناسب برای خرید کرده است.

    این یک وب کم قابل اعتماد و ارزان است و اگرچه فاقد امکانات و زرق و برق بسیاری دیگر از مدل های وب کم لاجیتک است، اما فاقد برچسب قیمت مربوط به این ویژگی های اضافی است. وب کم Logitech C270 HD برای تماس های کنفرانسی هفتگی با تیم بیش از حد کافی است.

    برای استفاده از این وب‌کم فقط باید آن را به پورت USB دستگاه مورد نظر متصل کرده و نرم‌افزار مخصوص وب‌کم را که به وسیله کمپانی لاجیتک و برای وب‌کم‌های خودش طراحی شده است را از وب‌سایت این کمپانی دانلود و نصب نمایید. این نرم‌افزار امکاناتی مانند قابلیت زوم، فوکوس خودکار بر روی چهره تشخیص داده شده، تشخیص حرکت و کنترل زاویه دید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

     

    درکل می‌توان گفت که C270 یک وب‌کم زیبا، خوش ساخت و کوچک، جمع و جور و سبک وزن و کاربردی است که قادر است با کیفیت HD تماس تصویری برقرار نموده و با همین کیفیت هم فیلم‌برداری کند، همچنین قادر است با کیفیت حداکثر 3 مگاپیکسل عکس بگیرد و با میکروفون داخلی خود که دارای قابلیت حذف نویز است، صدا را با کیفیتی بسیار بالا و شفاف دریافت و ثبت کند. بنابراین C270 برای افرادی که به یک وب‌کم باکیفیت و جمع و جور و اقتصادی نیاز دارند یک انتخاب ایده‌آل است.

     

    ویژگی ها و نکات فنی وب کم

    تماس تصویری HD 720p و فیلمبرداری

    حداقل سیستم مورد نیاز: HD ، 2.4 گیگاهرتز Intel Core2 Duo ، 2 گیگابایت RAM ، 200 مگابایت فضای هارد دیسک

    فیلمبرداری: تا 1280 در 720 پیکسل ، کریستال مایع Logitech. نوع فوکوس: فوکوس ثابت

    وضوح عکس های 3 مگاپیکسلی با سرعت بالا USB 2.0

    سازگار با: Windows 10 یا بالاتر ، Windows 8 ، Windows 7 ، در حالت دستگاه دستگاه ویدئویی USB (UVC) با کلاینت های ویدیویی پشتیبانی شده کار می کند: MacOS 10.10 یا بالاتر ، Chrome OS ، Android v 5.0 یا بالاتر

    میکروفون داخلی نویز پس زمینه را فیلتر می کند.

    سیستم مورد نیاز: Windows 7 Windows 8 یا Windows 10 یا بالاتر mac OS 10.10 یا بالاتر chrome OSAndroid v 5.0 یا بالاتر

  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه