0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ویدئو پروژکتور استوک هیتاچی ED-X22 HITACHI ED-X22

مدلهای دیگر کالا:

✅مشخصات و قیمت  ویدئو پروژکتور هیتاچی HITACH ED-X22

تکنولوژی ساخت: 3LCD

وضوح تصویر (رزولوشن) : XGA– 1024*768

شدت روشنایی: 2000 انسی لومن

نسبت کنتراست: 500:1

درگاه های اتصال: VGA – MINI USB  – S-Video– – MONITOR OUT –  Video

گارانتی: تست 1 ماهه فناسان

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • نقد و بررسی ویدئو پروژکتور  هیتاچی HITACHI ED-X22

     

     

    دیتا پروژکتور دست دوم هیتاچی HITACHI ED-X22: دارای رزولوشن تصویر XGA، روشنایی ۲۰۰۰ انسی لومن و کنتراست ۵۰۰:۱ است. این مدل از یک لامپ ۱۶۰ واتی بهره می گیرد که عمر این لامپ در حالت اقتصادی به ۳۰۰۰ ساعت نیز می رسد. تکنولوژی ساخت این دستگاه ۳LCD است که باعث می شود تصاویر رنگی و طبیعی به بینندگان خود ارائه دهد. قیمت این ویدئو پروژکتور نسبت به هم رده های خود مناسب است و برای برآورده کردن نیازهای اولیه یک کاربر معمولی مناسب است. داشتن رزولوشن خوب و روشنایی کم برای محیط های با نور نسبتا کم آن را  ایده آل کرده است.برای همین در مدارس و آموزشگاه ها با کشیدن پرده های پنجره های موجود در محیط می شود تصاویر مطلوب برای ارائه ی فایل های آموزشی فراهم آورد.اندازه تصویر ویدئو پروژکتور استوک هیتاچی مدل ED-X22 به طور تقریبی ۳۰ تا ۳۰۰ اینچ است. همچنین حداقل  و حداکثر فاصله از  صفحه به ترتیب ۰٫۹۱ تا ۱۰٫۹۷ متر می باشد.

     

     

    پروژکتور بسیار جمع و جور و مقرون به صرفه 3LCD ، عملکرد ، زوم اپتیکال و اتصال عالی این پروژکتور آموزشی برای کمک به مبارزه با سرقت در مدارس طراحی شده است با طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی بازار. کاربردی ، قابل اعتماد و آسان برای استفاده.

     

      ویژگی ها

    •  1500 (Normal Mode)/ 2000 (Bright Mode) ANSI Lumens
    • XGA Resolution 
    • Full Connectivity 
    • Lightweight and Portable 
    • My Screen Memory Image Store

    • Whiteboard Mode and Blackboard Mode
    • Pin Code Protected 
    • Transition Detector
    • Customised Start-up Screen
    • Ultra Destruct Labels

     

    شروع سریع و خاموشی فوری

    این ویژگی ها برای ارائه سریع  هستند. پس از روشن شدن ، تصویر فقط در ۳ ثانیه ظاهر می شود و می توان پس از ارائه ، واحد فوراً خاموش شد.

     

    حالت تخته سفید و حالت تخته سیاه (Whiteboard Mode and Blackboard Mode)

    ممکن است تصاویر نمایش داده شده روی تخته های سفید بسیار روشن باشد ، حالت تخته سفید منحنی گاما را تغییر می دهد تا از حداکثر میزان روشنایی سفید استفاده کند و به کاربران امکان می دهد از مزایای یک پروژکتور روشن بهره مند شوند اما خطرات بالقوه سلامتی و ایمنی در جستجوی مستقیم یک مورد را کاهش می دهد. حالت تخته سیاه تعادل رنگ بهتری را هنگام نمایش روی پس زمینه رنگی فراهم می کند.

     

    حالت ضد سرقت ویدئو پروژکتور( Pin Code Protected )

    ED-X22 دارای مجموعه ای چشمگیر از اقدامات ضد سرقت است – نوار امنیتی یک میله فولادی است که در شاسی تعبیه شده است و یک نقطه لنگر قوی برای یک زنجیر را فراهم می کند. همچنین یک ویژگی امنیتی قابل مشاهده برای جلوگیری از حذف گاه به گاه است.

     

    وضوح از پیش تعیین شده  (Customised Start-up Screen)

    تضمین می کند که وضوح های ویژه ای مانند WXGA شناسایی و تغییر اندازه داده و در موقعیت بهینه قرار می گیرد. حالت های سفارشی را نیز می توان ذخیره کرد تا وضوح تصویر کاربر را به خاطر بسپارد.

     

     

     

    کالای استوک چیست؟

    در واقع واژه استوک بمعنی انبار میباشد ولی حالا چه ارتباطی با کالای کارکرده دارد؟ 

    در ارگانهای دولتی دستگاهها و تجهیزات کامپیوتری بعد از مدتی ، به هر علتی ( ممکن است ایراد فنی باشد و یا ارتقاء سیستم ) از چرخه مصرف خارج شده و به انبار منتقل میشود و پس از تجمیع آن کالاها به مزایده گذاشته و به فروش میرسد .

    بعضی از این کالاها ممکن است حتی زیاد استفاده نشده باشند و پس از سرویس و بازسازی ، قابلیت استفاده تا مدتها داشته باشند

    متاسفانه بدلیل افزایش نرخ ارز و مشکلات اقتصادی بوجود آمده ، قدرت خرید مصرف کنندگان بشدت پایین آمده ولی { فروشگاه اینترنتی پروژکتور من } جهت حمایت از مشتریانی که علاقه مند به داشتن ویدئو پروژکتور برای مصرف سینمای خانگی و یا کلاس هوشمند میباشند و مبلغ زیادی نمیتوانند پرداخت کنند ، اقدام به فروش ویدئو پروژکتور استوک یا کارکرده می نماید.

    بعضی از ویدئو پروژکتور های استوک  دارای پورت HDMI نمیباشند ولی نگران نباشید با تبدیل پورت HDMI به VGA که قیمت زیادی هم ندارد میتوانید بدون افت کیفیت دستگاه خود را به لپ تاپ یا گیرنده دیجیتا و یا حتی کنسول بازی هم وصل نموده و تصاویر با کیفیتی داشته باشید. شما میتوانید در منوی اصلی پرده پروژکتور و لوازم جانبی و زیر مجموعه تبدیلها و اکستندرها تبدیل مورد نظر خود را خریداری نمایید.

    در نظر داشته باشید که این کالاها کارکرده میباشند و انتظار دستگاهی را نداشته باشید که خط و خش نداشته باشد و ممکن است لامپ مصرفی آنها حتی تا نصف عمر خود را کار کرده باشد . ضمن اینکه این دستگاهها عموماً فاقد کارتن اریجینال کارخانه میباشند ولی اطمینان داشته باشید فروشگاه اینترنتی پروژکتور من در بسته بندی مناسب و با استفاده از ضربه گیر دستگاه شما را بدون آسیب به شما میرساند .

    معمولا ویدئو پروژکتور استوک دارای گارانتی یکماهه فروشگاه پروژکتور من میباشند. پیشنهاد ما به شما اینست که با حضور در فروشگاه پروژکتور من که آدرس آن در پایین صفحه میباشد خودتان از نزدیک ویدئو پروژکتور استوک مد نظر خود را انتخاب نمایید ولی اگر هم بصورت غیرحضور خرید کنید مطمئن باشید فروشگاه پروژکتور من به پاس این اطمینان ، بهترین کالا را در اختیارتان قرار خواهد داد.

  • مشخصات فنی دستگاه:
    برند ویدئو پروژکتور
    هیتاچی HITACHI
    تکنولوژی تولید تصویر
    تکنولوژی 3LCD
    کاربری دستگاه
    ویدئوپروژکتور کلاسی
    رزولوشن تصویر
    1024*768/XGA
    قدرت روشنایی
    2000 انسی لومنز
    نسبت کنتراست
    500:1
    نسبت نمایش
    4:3
    قابلیت وایرلس
    قابلیت سه بعدی
    درگاه های ورودی و خروجی
    ورودی VGA
    ورودی HDMI
    ورودی LAN
    ورودی صدا
    خروجی صدا
    ورودی SVideo
    ورودی Video
    درگاه USB نوع A
    درگاه USB نوع B
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه