0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ویدئو پروژکتور جیبی ویوسونیک M2 قیمت و مشخصات VIEWSONIC M2 Projector

مدلهای دیگر کالا:

تکنولوژی ساخت: DLP LED

وضوح تصویر (رزولوشن) : FULL HD یا 1920*1080dpi

شدت روشنایی: 1200  لومن

عمر لامپ : 30.000 ساعت در حالت اقتصادی

درگاه های  اتصال:  HDMI - USB  - MemoryCard

گارانتی: 2 ساله لایف

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • نقد و بررسی ویدئو پروژکتور ویوسونیک VIEWSONIC M2

    ویدئوپروژکتور ویوسونیک مدل M2 ،با رزولشن FULL HD  و  منبع  نور  ال ای دی که بیش از 30.000 ساعت زمان استفاده و 1200 لومن روشنایی را فراهم می کند.پروژکتوری چند منظوره برای برای معرفی های تجاری، سینمای خانگی و مسافرت های تفریحی می باشد.به علت سایز کوچک این ویدئوپروژکتور ، دستگاهی مناسب برای افرادی  است که مدام در رفت و آمد و جا به جایی هستند.

    با لنز شورت ترو یا پرتاب از فاصله نزدیک  این ویدئو پروژکتور ویوسونیک M2 تصاویر بزرگ در فضای کوچک را نمایش می دهد و همچین قابلیت وایرلس داخلی این به کاربران اجازه می دهد فیلم و محتوای دلخواهشان را از گوشی موبایل و تبلت به راحتی به اشتراک بگذارند.این پروژکتور دارای یک پایه قابل تنظیم می باشد که روند نصب را راحت تر کرده است.

    از جمله پورتهای ارتباطی ویدئو پروژکتور ViewSonic M2 می توان به پورت HDMI ، USB A ، USB C اشاره کرد.

     

    کیفیت تصویر فوق العاده

    ویدئو پروژکتور M2 تصاویر را با رزولوشن FULL HD (1920x1080) ، نسبت کنتراست 3.000.000:1 و قدرت  روشنایی حداکثر 1200 ال ای دی لومن فراهم می کند. روشنایی این ویدئو پروژکتور در حدی است که میتوان از آن در محیطهای روشن هم استفاده کرد بنابراین برای دیدن تصاویر استاندارد و روشن لزومی ندارد که در اتاقی تاریک باشید.

    در نتیجه با توجه به روشنایی، رزولوشن و کنتراست این ویدئو پروژکتور در هر اتاقی از یک تصویر بزرگ و با کیفیت بهره مند خواهید بودلبته حتما باید این موضوع را در نظر گرفت که برای فضایی بزرگ و با نور زیاد قطعا این ویدئو پروژکتور انتخاب مناسبی نخواهد بود.

     

    پورت های وردودی و خروجی

    درگاه های پروژکتور ویوسونیک M2 شامل پورت HDMI  برای اتصال  ویدئو پروژکتور به کامپیوتر شخصی ، لپ تاپ، کنسول بازی PS4 و گیرنده دیجیتال و... برای پخش فیلم و محتوای دلخواه شما می باشد و همچنین دارای خروجی صدا برای اتصال اسپیکرهای خارجی است.علاوه بر این داری پورت های USB A  و  USB C نیز هست.

     

    اتصال وایرلس

    اتصال وای فای  به شما امکان می دهد که فیلم مورد علاقه تان را پخش کنید، این ویژگی  M2 را به گزینه ای عالی برای اشتراک و نمایش فیلم و سایر محتوای چندرسانه ای تبدیل کرده است.به راحتی فیلم مورد علاقه تان را از گوشی موبایل به نمایش بگذارید.

     

    بلندگوهای هارمن کاردن

    ویوسونیک یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت‌ها در تولید محصولات تصویری از جمله مانیتور و ویدئوپروژکتور است. اما گویا برای طراحی و ساخت M2 به کیفیت خوب راضی نبوده و رویایی بالاتر را در سر داشته است. از این رو برای ساخت و طراحی بلندگوها خودش وارد عمل نشده و این امر را به یکی از بزرگترین و خوش نام‌ترین شرکت‌های دنیا در زمینه صدا سپرده است.

    حک شدن نام harman/kardon روی بدنه این ویدئو پروژکتور خیال هر کاربری را راحت می‌کند که از نظر قدرت و کیفیت صدا هیچ نگرانی نداشته باشد. صدای تولید شده توسط دو بلندگوی استریو برای پر کردن فضای یک اتاق نشیمن هم کافی است و برای تماشای فیلم یا یک کنسرت موسیقی نیازی به اتصال بلندگوهای جداگانه نخواهید داشت. قدرت بیس، میزان پخش و سطح شفافیت صدا در این پروژکتور کاملا راضی کننده است و حتی می‌توان از آن به عنوان یک اسپیکر برای گوش دادن به موسیقی هم استفاده کرد.

     

    نمایش تصویر بزرگ در فضایی کوچک

    تصاویر پخش شده توسط M2 قابلیت زوم کردن ندارند و برای بزرگ و کوچک شدن تصاویر باید خود دستگاه را نسبت به دیوار عقب یا جلو ببرید. به نحوی که از فاصله ی  1.6 متری تصویر 60 اینچی و از 2.2 متری تصویر 80 اینچی روی دیوار یا پرده نمایش داده می‌شود.

    محافظت از چشم

    ایمنی و راحتی کاربر اولویت اول ViewSonic است. با داشتن یک سنسور اولتراسونیک داخلی ، ویژگیEye Protection " "هنگامی که اشیاء به لنز نزدیک هستند ،به طور اتوماتیک شدت تابش پروژکتور را کاهش می دهد.

     

    کنترل صدا به صورت هوشمند

    M2 جدیدترین سرویس فعال سازی صدا را در بازار امروز در خود جای داده است.ویدئو پروژکتور را با صدای خودتان  از طریق  Amazon Alexa  Google Assistant و  کنترل کنید ، با یک روش هوشمند همه چیز تحت فرمان شماست.

  • مشخصات فنی دستگاه:
    برند ویدئو پروژکتور
    ویوسونیک VIEWSONIC
    تکنولوژی تولید تصویر
    تکنولوژی DLP
    کاربری دستگاه
    ویدئوپروژکتور جیبی
    رزولوشن تصویر
    600*480/WVGA
    قدرت روشنایی
    250 لومنز
    نسبت کنتراست
    1:120.000
    عمر لامپ
    30.000 ساعت
    نسبت نمایش
    16:9
    قابلیت وایرلس
    قابلیت سه بعدی
    بلند گو / اسپیکر
    دارد - دو بلندگو 3 وات
    تصحیح حالت ذوزنقه ای
    40-/+ درجه عمودی
    وزن دستگاه
    0.75 کیلوگرم
    ابعاد دستگاه
    126*40*146 میلی متر
    درگاه های ورودی و خروجی
    ورودی VGA
    خروجی VGA
    ورودی HDMI
    ورودی LAN
    ورودی صدا
    خروجی صدا
    ورودی MHL
    ورودی SVideo
    ورودی Video
    درگاه USB نوع A
    درگاه USB نوع B
    درگاه RS232
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه