0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ویدئو پروژکتور توینگر TouYinger M19K TouYinger M19K

مدلهای دیگر کالا:

قیمت و مشخصات ویدئو پروژکتور توینگر TouYinger M19K

تکنولوژی ساخت: DLP

وضوح تصویر (رزولوشن) :  FULL HD - 1920*1080 dpi

شدت روشنایی: 6800 انسی لومن

نسبت کنتراست:  1 :2000

عمر لامپ:  30000 ساعت در حالت اقتصادی

درگاه های اتصال:  AUDIO - USB - HDMI

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ✅ نقد و بررسی ویدئو پروژکتور توینگر TouYinger M19K

     

    ویدئو پروژکتور توینگر TouYinger M19K به تنهایی در مقابل همه برندهای قدرتمند و برتر دنیا قرار گرفته  و با ویژگی های باورنکردنی خود بسیاری از پروژکتورهای دیگر را کنار زده است. این پروژکتور دارای کیفیت تصویز FULL HD و روشنایی بسیار بالایی به میزان 6800 انسی لومن است که آن را در دسته پروژکتورهای سینمای خانگی قرار میدهند. TouYinger M19K همچنین به دلیل ابعاد جمع و جور و وزن سبکش جزو ویدئو پروژکتورهای قابل حمل نیز دسته بندی می شود. این دیتا پروژکتور دارای ویژگی هایی فوق العاده ای برای راحتی کاربران در هنگام نصب و راه اندازی نیز می باشد که بر محبوبیت آن افزوده است. همچنین قابلیت نمایش محتوای سه بعدی نیز از دیگر ویژگی های این پروژکتور ارزان قیمت می باشد. درگاه های ارتباطی ویدئو پروژکتور توینگر TouYinger M19K نیز همه راه هایی که کاربر ممکن است برای اتصال بخواهد را در اختیار او قرار میدهند. همچنین وجود یک منبع نور LED در ویدئو پروژکتور سینمای خانگی TouYinger M19K امکان استفاده تا 30.000 ساعت را فراهم می آورد و موجب کاهش هزینه های نگهداری و جانبی پروژکتور میشود.

     

     

     

     

    کیفیت تصویر استثنایی

    طبق انتظار پروژکتورهای سینمای خانگی باید رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی داشته باشند تا فیلم ها را به نحو احسن و با بهترین وضوح به نمایش بگذارند. ویدئو پروژکتور TouYinger M19K دارای رزولوشن FULL HD است و تصاویر را بسیار با کیفیت نشان میدهد. همچنین به لطف نسبت کنتراست 2000:1 بینندگان هیچگونه جزئیاتی را از دست نخواهند داد و رنگ ها بسیار طبیعی جلوه میکنند.

     

     

     

     

    پشتیبانی ±50 درجه از تصحیح کیستون
    همچنین گفتنی است در صورتی که تصاویر دچار اعوجاج شوند، کاربر میتواند با استفاده از قابلیت هایی مانند زوم 1.35 برابر و تصحیح زاویه تصویر(کیستون)، خیلی راحت به یک تصویر کامل و بی نقص دست پیدا کند.

     

     

     

     

    دارای اسپیکر 5 واتی

    ویدئو پروژکتور خانگی TouYinger M19K دارای یک اسپیکر 5 واتی داخلی است و در اکثر مواقع میتوان بدون نیاز به بلندگوهای اضافی صدای واضحی را به گوشی مخاطبان رساند. اما در صورتی که در یک اتاق بزرگ و با تعداد بیننده زیاد باشید میتوانید با از پورت صدا نیز برای اتصال به اسپیکرهای خارجی استفاده کرد.

     

     

     

     

    تصاویر درخشان در فضایی روشن

    هنگام خرید ویدئو پروژکتور LED ، میزان روشنایی بسیار مهم است. از این رو ، پروژکتور  M19K دارای شدت روشنایی 6800 انسی لومن روشنایی است. علاوه بر این ، دارای فناوری LED محافظ چشم برای عدم تحریک چشم شما است. برای تماشای ویدئو های تا 150 اینچ تصویر می توانید از پروژکتور TouYinger M19 M19K استفاده کنید. این ویدئو پروژکتور نمایش یک صفحه بزرگ در فضای روشن را برای  پروژه ها یا بازی  و فیلم فراهم می کند.

     

     

     

     

    منبع نور LED ، سازگار با محیط زیست

    ویدئو پروژکتور توینگر مدل M19K مجهز به یک لامپ LED  است که می‌تواند تا 30000 ساعت  تصاویری روشن و با رنگ‌های طبیعی و واقعی نمایش دهد.

     

     

     

     

     

    طراحی زیبا و هوشمندانه TouYinger M19K

    ویدئو پروژکتور TouYinger M19K دارای ظاهری بسیار زیبا با ابعادی کوچک و جمع و جور است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به اتاق، امکان حمل و نقل ساده و آسان را برای کاربران فراهم می آورد. این پروژکتور تنها 2.8 کیلوگرم وزن دارد، در نتیجه میتوان با خیال همراه خود به مسافرت برد و یا در روزهای شلوغ کاری بدون تحمل وزن زیاد، این پروژکتور را از اتاقی به اتاق دیگر حمل کرده و با ارائه های با کیفیت خود مخاطبان را شگفت زده کرد.

     

     

     

    درگاه های ارتباطی TouYinger M19K

    ویدئو پروژکتور خانگی TouYinger M19K بهترین و کاربردی ترین پروتهای ممکن را داراست و تحت هر شرایطی قابلیت اتصال با هر دستگاهی را خواهید داشت. پورتهای ورودی این پروژکتور عبارت اند از: USB ,HDMI, SD ,AV و VGA که امکان اتصال به انواع منابع قدیمی و جدید را فراهم میکنند. در واقع با استفاده از پورت HDMI میتوان به هر منبع حدید و مدرنی مانند لپ تاپ ها یا کنسول های بازی متصل شده و صدا و تصویر را با نهایت کیفیت منتقل کنید. همچنین درگاه USB نیز این امکان را به شما میدهد که فقط با اتصال یک فلش USB به پروژکتور رسانه ها، تصاویر و ویدئوهای خود را به صورت بی سیم نمایش دهید.

  • مشخصات فنی دستگاه:
    برند ویدئو پروژکتور
    توینگر TouYinger
    تکنولوژی تولید تصویر
    تکنولوژی DLP
    کاربری دستگاه
    ویدئوپروژکتور جیبی
    رزولوشن تصویر
    1920*1080/Full HD
    قدرت روشنایی
    6800 انسی لومن
    نسبت کنتراست
    1 :2000
    عمر لامپ
    30000 ساعت در حالت اقتصادی
    نسبت نمایش
    16:9
    اندازه تصویر
    50 تا 200 اینچ
    قابلیت سه بعدی
    بلند گو / اسپیکر
    بلندگو 5 وات
    وزن دستگاه
    2.8 کیلوگرم
    ابعاد دستگاه
    231*110*310میلی متر
    سایر مشخصات
    زوم 1.35 برابر ،3.5mm headphone وایرلس اختیاری با تهیه دانگل وایرلس
    درگاه های ورودی و خروجی
    ورودی VGA
    ورودی HDMI
    ورودی صدا
    خروجی صدا
    درگاه USB نوع A
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه