0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362 Panasonic PT-LW362

مدلهای دیگر کالا:

مشخصات و قیمت ویدئو پروژکتور استوک پاناسونیک Panasonic PT-LW362

تکنولوژی ساخت:  3LCD

وضوح تصویر (رزولوشن) : WXGA - 1280*800

شدت روشنایی: 3600 انسی لومن

نسبت کنتراست: 1 :12000

عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت اقتصادی

درگاه های اتصال:  LAN - HDMI - VGA - USB  - AUDIO

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • نقد و بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362 

     

    پروژکتوری با شدت تصویر 3600 ANSI LUMENS و رزولوشن WXGA یا 1280X800 پیکسل. کنتراست این پروژکتور 12000 به 1 است و این باعث می شود تصاویری با کیفیت تولید شوند. تکنولوژی تولید تصویر در این پروژکتور از نوع 3LCD است. یکی از ویژگی های بسیار جالب این دستگاه قابلیت پخش تصاویر با فرمت JPEG/BMP است. همچنین فایل های با فرمت TXT و PDF نیز قابل پخش هستند. یعنی فقط کافیست فایل های مورد نظرتان را روی USB Flash قرار دهید و به پروژکتور وصل کنید. در واقع برای پخش این فایل ها نیازی به کامپیوتر ندارید. این پروژکتور به دلیل رزولوشن بالائی که دارد مناسب نمایش با کیفیت بالا یا HD است. هرجا که به کیفیت بالای XGA نیاز باشد این پروژکتور یکی از انتخاب های بسیار عالی می تواند باشد. 

     

    قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW362

      ارائه تصاویری با میزان روشنایی قابل توجه

    ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است و از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت مناسب تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور قابل حمل و طبیعی بودن رنگ های آنها مطمئن بود.

    اما شاید بتوان یکی از مشخصه های مهم دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW362 را شدت روشنایی 3600 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری با میزان روشنایی مطلوبی به شما می شود. از این جهت با خیالی راحت بابت افت نکردن وضوح تصاویر، می توانید از این دیتا پروژکتور کلاسی در اتاق های نسبتاً روشن نیز استفاده کنید. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 را مناسب ارزیابی کرد.

     

      نسبت کنتراست مطلوب برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت

    یکی از دلایلی که باعث شده تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-LW362 برای استفاده های آموزشی و اداری مناسب باشد، نسبت کنتراست 12000:1 آن است. این میزان نسبت کنتراست باعث به نمایش درآمدن رنگ مشکی با عمق زیاد و رنگ های روشن با شفافیت بیشتر می شود و به این ترتیب میزان خوانایی متن های موجود در تصاویر و سایه روشن ها بهبود پیدا می کند. بنابراین برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی می توان بر روی این ویدئو پروژکتور آموزشی حساب باز کرد.

     

      قابلیت نصب و راه اندازی آسان

     ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362 لنز زوم 1.2 برابری به پروژکتور اجازه می دهد تا طیف وسیعی از فواصل نمایش را پشتیبانی کند. این ویژگی ها در هنگام نصب ویدئو پروژکتور و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کمک زیادی به شما می کند و این امکان را فراهم می آورد تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک را در زاویه دلخواه و متناسب با محدودیت فضای نصب نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

     

    از ویدئو پروژکتور اداری Panasonic PT-LW362 برای نمایش تصاویری در ابعاد 30 تا 300 اینچ می توان استفاده کرد. برای این منظور فاصله پرده نمایش ویدئو پروژکتور باید بین 0.94 تا 1.13 متر (برای نمایش در ابعاد 30 اینچ) و 9.63 تا 11.58 متر (برای نمایش در ابعاد 300 اینچ) باشد. بنابراین دستگاه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LW362 هم در اتاق های نسبتاً بزرگ و هم در مکان های دارای محدودیت فضا کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این ویدئو پروجکشن هم قابلیت نصب شدن به سقف را دارد و هم می توان آن را بر روی میز یا زمین جهت نمایش تصاویر قرار داد.

     

     ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362

      اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

    ویدئو پروژکتور قابل حمل پاناسونیک PT-LW362 از طریق کابل و پورت های ارتباطی موجود بر روی بدنه اش به آسانی به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... متصل می شود. این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی دارای پورت های HDMI، سریال، LAN (جهت استفاده در شبکه)، دو ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا، USB A و USB B است و برای اتصال آن به دستگاه های دیگر کار سختی پیش رو نخواهید داشت.

    در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 یک اسپیکر داخلی 10 واتی نیز به کار رفته که در مکان های نه چندان شلوغ، صدایی رسا و واضح را به شما ارائه می دهد.

     

      هزینه های بسیار پایین نگهداری

    در حالت عادی، لامپ و فیلتر هوا تا 5000 ساعت دوام خواهند داشت، اما تغییر به حالت Eco 2 این مدت را به 10000 ساعت افزایش می دهد و هزینه های نگهداری و اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد.

    برای نگهداری راحت تر، حتی پس از نصب پروژکتور روی سقف، می توانید لامپ را از بالا و فیلتر هوا را از بغل تعویض کنید. این امر نیاز به جدا کردن پروژکتور را از پایه نصب آن در برنامه های نصب شده در سقف حذف می کند.

     

    قابلیت مانیتورینگ چند واحدی
    نرم افزار مانیتورینگ و کنترل چند پروژکتور برای نظارت و کنترل چندین پروژکتور پاناسونیک از یک کامپیوتر واحد موجود است.

     

    جمع بندی

    در مجموع می توان دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-LW362 را با ویژگی هایی مانند نسبت کنتراست مطلوب، وزن سبک و ابعاد جمع و جور، مجهز بودن به پورت های ارتباطی نسبتاً کامل و قابلیت نصب و راه اندازی آسان یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات کاری دانست.

     

     

  • مشخصات فنی دستگاه:
    برند ویدئو پروژکتور
    پاناسونیک PANASONIC
    تکنولوژی تولید تصویر
    تکنولوژی 3LCD
    کاربری دستگاه
    ویدئوپروژکتور کلاسی
    رزولوشن تصویر
    1280*800/WXGA
    قدرت روشنایی
    3600 انسی لومنز
    نسبت کنتراست
    1 :12000
    عمر لامپ
    5000 ساعت
    نسبت نمایش
    16:10
    بلند گو / اسپیکر
    10 وات
    تصحیح حالت ذوزنقه ای
    عمودی : °30± – افقی : °15±
    وزن دستگاه
    2.9 کیلوگرم
    ابعاد دستگاه
    335*96*252 میلی متر
    سایر مشخصات
    وایرلس اختیاری با تهیه دانگل وایرلس
    درگاه های ورودی و خروجی
    ورودی VGA
    خروجی VGA
    ورودی HDMI
    ورودی LAN
    ورودی صدا
    خروجی صدا
    ورودی MHL
    ورودی SVideo
    ورودی Video
    درگاه USB نوع A
    درگاه USB نوع B
    درگاه RS232
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه