0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA UHD38 OPTOMA UHD38

مدلهای دیگر کالا:

✅مشخصات و قیمت ویدئو پروژکتور اپتما  OPTOMA UHD38

تکنولوژی ساخت:  DLP

وضوح تصویر (رزولوشن) : 4K UHD - 3840*2160 dpi

شدت روشنایی: 4000 انسی لومن

نسبت کنتراست:  1,000,000:1

عمر لامپ: 15,000 ساعت در حالت اقتصادی

درگاه های اتصال:  VGA - HDMI - USB - RS232 - AUDIO

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • نقد و بررسی ویدئو پروژکتور اپتما  OPTOMA UHD38

     

    پروژکتور بازی و سرگرمی با کیفیت و روشنایی 4K UHD

    در دنیای بازی های Ultra HD، ورزش های زنده و نمایش های تلویزیونی غرق شوید. UHD38 تصاویر با کیفیت 4K روشن و چشمگیر، تاخیر ورودی سریع رعد و برق تا 4.2 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی بالای 240 هرتز ارائه می‌کند - برای مزیت بازی رقابتی عالی است.

    این پروژکتور شیک با جدیدترین فناوری و ویژگی‌ها، دارای محدوده دینامیکی بالا (HDR) و سازگاری HLG، Full 3D و دو پورت HDMI 2.0 است. ایده آل برای لذت بردن از سرگرمی های زندگی مانند صفحه نمایش بزرگ در هر فضای زندگی.

     

    ویژگی ها

     

    روشنایی نور در حال مشاهده - 4000 انسی لومن

     

    وضوح 4K UHD - سازگار با HDR و HLG

     

     

    پشتیبانی از 1080p 240Hz برای بازی روان و تاخیر ورودی بسیار کم 4.2ms

     

    سازگار کامل با حالت سه بعدی

     

    سرگرمی با صفحه نمایش بزرگ

    تصاویری بسیار بزرگتر از هر تلویزیونی با پروژکتور ایجاد و مشاهده کنید. شما می توانید یک تصویر عظیم تا 300 اینچی ایجاد کنید. ایده آل برای بازسازی تجربه سینمای غوطه ور در آسایش خانه شما.

    *اندازه صفحه به فضای موجود (اندازه دیوار و فاصله) و شرایط نور محیط بستگی دارد.

     

    روشنایی بالا

    این پروژکتور سرگرمی خانگی همه جانبه، روشنایی بالا و رنگ‌های زنده را برای تصاویری زنده و واقعی در محیط‌های با نور خوب ترکیب می‌کند - ایده‌آل برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی، ورزش و فیلم یا بازی با خانواده یا دوستان در هر زمانی از روز.


    *بدون نور مستقیم خورشید یا نورهای هدایت شده روی صفحه

     

     

    وضوح واقعی 4K UHD

    وضوح Ultra HD 4K تصاویر واضح‌تر، واقعی‌تر و رنگ‌های غنی‌تر را ارائه می‌کند - به شما این امکان را می‌دهد تا نزدیک‌تر به صفحه بنشینید و از تجربه‌ای فراگیرتر لذت ببرید.

    پروژکتورهای DLP ما وضوح تصویر واقعی 4K UHD CTA (انجمن فناوری مصرف کننده) را ارائه می کنند که قادر به نمایش 8.3 میلیون پیکسل روی صفحه نمایش است. این چهار برابر جزئیات بیشتر از Full HD و دو برابر بیشتر از فناوری رقیب است که تنها 4.1 میلیون پیکسل ارائه می دهد.

     

     

    سازگار با HDR و HLG

    قابلیت دریافت و نمایش محتوای HDR10 و Hybrid Log Gamma (HLG) HDR. این پروژکتور Optoma به شما امکان می دهد جزئیات و بافت بسیار بیشتری را مشاهده کنید. اجسام جامدتر و واقعی تر به نظر می رسند و جزئیات بیشتر حس عمق بیشتری ایجاد می کند.

     

    رنگ شگفت انگیز

    فیلم ها، برنامه های تلویزیونی خود را تماشا کنید و در هر محیطی با رنگ های خیره کننده بازی کنید. پروژکتورهای Optoma عملکرد قابل اعتمادی را برای هر محتوا و محیطی ارائه می دهند. پروژکتورهای خانگی ما قادر به بازتولید وسعت رنگ Rec.709 هستند، استاندارد بین المللی HDTV برای تضمین بازتولید دقیق رنگ های سینمایی دقیقاً همانطور که کارگردان در نظر گرفته است. یا رنگ‌های اشباع‌شده‌تر برای تصویری تند که برای بازی و فیلم‌های انیمیشن عالی است.

    سیستم مدیریت رنگ (CMS)

    رنگ های واقعی واقعی را نمایش دهید تا به بهترین وجه با محیط تماشای شما مطابقت داشته باشد. این ویژگی منحصر به فرد به شما انعطاف پذیری را برای تنظیم دقیق تنظیمات رنگ برای دقت مطلوب ارائه می دهد.

    حالت های ISF

    این ویژگی به شما امکان می دهد تنظیمات مد روز و شب کالیبره شده خود را برای بالاترین تجربه مشاهده ممکن ذخیره کنید.

     

    دو ورودی HDMI

    در خانه خود بازی کنید، ویدیو پخش کنید و عکس ها را روی صفحه بزرگ به اشتراک بگذارید. با دو ورودی HDMI، می توانید به راحتی با یک کابل به کنسول بازی، ست تاپ باکس، لپ تاپ، رایانه شخصی، پخش کننده بلوری یا پخش کننده رسانه خود متصل شوید. حتی می توانید با اتصال یک دانگل HDMI مانند Google Chromecast™، Amazon Fire TV، Apple TV™ یا Roku® آن را به یک پروژکتور هوشمند تبدیل کنید.

     

      حالت بازی پیشرفته

    حالت بازی پیشرفته پروژکتور شما را برای حداکثر کنتراست و رنگ‌های زنده بهینه می‌کند تا همه جزئیات را ثبت کند. همچنین تاخیر ورودی را تا 4.20 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد تا زمان پاسخگویی سریع رعد و برق را کاهش دهد.

    توجه: وقتی این تنظیم فعال باشد، برخی از تنظیمات غیرفعال خواهند شد. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.*

    حرکت نرم 240 هرتز

    از حرکت روان بسیار روان و کاهش شبح‌سازی لذت ببرید. نرخ رفرش بالا باعث می شود ردیابی اکشن را آسان تر کنید و به شما شانس بهتری می دهد تا زودتر به هدف خود برسید. ایده آل برای بازی های اکشن سریع.

     

     

    حالت بازی

    حالت بازی پروژکتور شما را برای حداکثر کنتراست و رنگ‌های زنده بهینه می‌کند تا تمام جزئیات را به تصویر بکشد - به شما فرصت می‌دهد تا روی برنده شدن تمرکز کنید.

     

    بیشتر ببین

    با همه‌جانبه‌ترین تجربه ممکن، مستقیماً وارد صحنه شوید - صفحه‌نمایش بزرگ تا 300 اینچ.* بازی‌های چند نفره با صفحه‌نمایش تقسیم‌شده بسیار بزرگ‌تر از تلویزیون‌های معمولی، لذت‌بخش‌تر هستند.

     

     

     

    اسپیکر یکپارچه

    تجربه سرگرمی خانگی خود را با راحتی یک بلندگوی داخلی قدرتمند برای کیفیت صدای استثنایی و راه اندازی آسان بدون نیاز به بلندگوهای خارجی پرهزینه کامل کنید.

    24p

    اکثر فیلم ها با سرعت 24 فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) فیلمبرداری می شوند. برای حفظ خلوص تصویر اصلی، پروژکتورهای Optoma می توانند منابع با وضوح بالا را با سرعت 24 فریم در ثانیه بپذیرند تا فیلم ها را دقیقاً همانطور که کارگردان در نظر داشته نمایش دهد.

     

    USB-Power

    از درگاه USB-A برای تغذیه یک دانگل HDMI، مانند Google Chromecast استفاده کنید.

     

    ریموت با نور پس زمینه

    کنترل‌های نور پس‌زمینه ما با استفاده از LED‌های سفید ظریف طراحی شده‌اند تا دکمه‌ها را روشن کنند و به ویژه در تاریکی آن را ببینند و کار کنند.

     

    تنظیم رنگ دیوار

    دیوار سفید یا صفحه نمایش پروژکتور ندارید؟ مشکلی نیست! با تنظیم 'رنگ دیوار'، می توانید تصویر نمایش داده شده را بر اساس رنگ دیوار خود تغییر دهید. با شش گزینه برای انتخاب، می‌توانید به راحتی دیوارهای تخته سیاه، زرد روشن، سبز روشن، آبی روشن، صورتی و خاکستری را تنظیم کنید تا دقیق‌ترین طیف رنگی را به دست آورید.

     

    اصلاح چهار گوشه

    کیستون را در سطح عمودی و افقی تنظیم کنید. شما می توانید به صورت جداگانه هر گوشه تصویر را تاب دهید تا یک تصویر کاملا مربعی ایجاد کنید. ایده آل برای دیوارهای ناهموار یا جاهایی که قرار دادن پروژکتور نامناسب است و نیاز به نصب در زاویه دارد.

  • مشخصات فنی دستگاه:
    برند ویدئو پروژکتور
    اپتما OPTOMA
    تکنولوژی تولید تصویر
    تکنولوژی DLP
    کاربری دستگاه
    ویدئوپروژکتور خانگی
    رزولوشن تصویر
    4k/3840*2160
    قدرت روشنایی
    4000 انسی لومنز
    نسبت کنتراست
    1,000,000:1
    عمر لامپ
    15,000 ساعت در حالت اقتصادی
    نسبت نمایش
    16:9
    اندازه تصویر
    33 تا 300 اینچ
    قابلیت سه بعدی
    بلند گو / اسپیکر
    دارد - 10W
    تصحیح حالت ذوزنقه ای
    40-/+ درجه عمودی , 40-/+ درجه افقی
    وزن دستگاه
    3.98 کیلوگرم
    ابعاد دستگاه
    315*315*118میلی متر
    سایر مشخصات
    وایرلس اختیاری با تهیه دانگل وایرلس - Input lag 4.20ms
    درگاه های ورودی و خروجی
    ورودی VGA
    خروجی VGA
    ورودی HDMI
    ورودی LAN
    ورودی صدا
    خروجی صدا
    ورودی MHL
    ورودی SVideo
    ورودی Video
    درگاه USB نوع A
    درگاه USB نوع B
    درگاه RS232
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه