0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ویدئو پروژکتور استوک شارپ Sharp PG-F262X Sharp PG-F262X

مدلهای دیگر کالا:

✅ مشخصات و قیمت ویدئو پروژکتور شارپ Sharp PG-F262X

تکنولوژی ساخت: ‌DLP

وضوح تصویر (رزولوشن) :  XGA - 1024 x 768 

شدت روشنایی: 2600 انسی لومن

نسبت کنتراست: 2200:1

عمر لامپ: 3000 ساعت

درگاه های اتصال:  VGA – Video – RS232

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • نقد و بررسی ویدئو پروژکتور Sharp PG-F262X

    پروژکتور چند رسانه ای کنفرانس/کلاس درس شارپ PG-F262X، ایده آل برای کاربردهای سازمانی و آموزشی در کلاس درس و اتاق هیئت مدیره، رنگ های پیشرفته و تصویربرداری غنی را ارائه می دهد که به ارائه ها جان می بخشد. علاوه بر این، سازگاری استثنایی با طیف گسترده ای از ورودی های ویدئو و صدا و قابلیت اطمینان بالا برای یک تجربه ارائه بسیار متنوع ارائه می دهد.

    با استفاده از آخرین فناوری BrilliantColor DLP، PG-F262X ترکیبی منحصر به فرد از روشنایی بالا، بازتولید رنگ برتر و مجموعه ویژگی های کامل را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. PG-F262X با 2600 لومن، نسبت کنتراست 2200:1 و وضوح اصلی XGA 1024 x 768، برای اکثر محیط‌های آموزشی یا اتاق جلسه عالی است. این پروژکتور جمع و جور و سبک با ورودی DVI-I سازگار با HDCP (برای اتصال دیجیتال یا آنالوگ بدون نویز) و ورودی ها و خروجی های کامل از جمله حلقه RGB، خروجی خط صوتی و RS-232-C هم برای استفاده قابل حمل و هم برای یکپارچه سازی سطح بالا ایده آل است.


    پروژکتور با کیفیت بالا
    فناوری تراشه DLP تضمین می کند که هر تصویر به شیوه ای یکپارچه و با جزئیات دقیق نمایش داده می شود. برای بهبود صحنه‌های تاریک و ارائه متن و گرافیک واضح، سیستم نوری DLP و فناوری نوری شارپ با هم کار می‌کنند تا نسبت کنتراست 2200:1 و روشنایی بالای 2600 لومن را برای تصویری واضح در تقریباً هر شرایط نوری ایجاد کنند.
    از یک چرخ رنگ 3 برابری با شش بخش رنگی شامل زرد و فیروزه‌ای استفاده می‌کند که به قرمز، سبز، آبی و سفید اضافه شده است و بازتولید تصویر با دقت بالا را ارائه می‌دهد. چرخ رنگ از یک فن خنک‌کننده فوق‌العاده بی‌صدا استفاده می‌کند تا صدای مزاحم فن را تا حدود 29 دسی‌بل (حالت اکو) کاهش دهد.
    یک ترمینال ورودی DVI تصاویر تقریباً بدون نویز را از منابع دیجیتال فعال می کند. این ترمینال همچنین با HDCP (حفاظت محتوای دیجیتال با پهنای باند بالا) برای پشتیبانی از محتوای ویدئویی دیجیتال HD مطابقت دارد. کلید روشن/خاموش با سرعت بالا همچنین به ارائه ویدیوی تمام حرکتی روان کمک می کند.


    عملکرد بالا

    وضوح اصلی XGA (1024 x 768) با سازگاری با رایانه شخصی از طریق UXGA (1600 x 1200) با تغییر اندازه ImageACE.
    سازگاری HDTV/DTV شامل 1080i، 720p، 480p و 480i با نسبت‌های تصویر 4:3 و 16:9.
    شروع سریع را ارائه می دهد و در عرض سه ثانیه پس از روشن شدن، به طور کامل کار می کند.
    خاموش کردن مستقیم به کاربران امکان می دهد پروژکتور را از برق جدا کرده و حرکت دهند و همزمان برق چندین پروژکتور را از طریق کلید برق اولیه اتاق و عملکرد راه اندازی مجدد خودکار کنترل می کنند.
    شامل کنترل از راه دور بی سیم با کنترل جلو و عقب کامپیوتر و ماوس، عملکرد نورافکن، نشانگر روی صفحه و «یخ زدن» تصویر و تایمر شکستن.


    ورودی ها/خروجی ها
    رابط با لپ تاپ و رایانه های رومیزی PC و Mac، و همچنین فرمت های DTV و HDTV برای اتصال به پخش کننده های DVD، جعبه های کابلی و ماهواره ای، تیونرهای HDTV و کنسول های بازی ویدیویی.
    ورودی های کامپیوتر شامل ترمینال 15 پین D-sub (ورودی/خروجی) و DVI-I با HDCP است. دارای ورودی های کامپوزیت و S-Video با جک های صوتی L/R، خروجی صدای متغیر و رابط RS-232. خروجی صدای متغیر به کاربران اجازه می دهد تا سطح صدا را مستقیماً از پروژکتور کنترل کنند.


    امکانات رفاهی
    دارای طراحی اگزوز جلوی هوشمند است که هوای داغ مضر بالقوه را از پروژکتور و دور از شرکت کنندگان در جلسه که به کنار یا پشت پروژکتور نشسته اند حرکت می دهد. این کار صدای اضافی و هوای داغ را از بین می برد.
    حالت کم مصرف Eco + Quiet باعث افزایش عمر لامپ (تا 4000 ساعت) با کاهش مصرف برق و عملکرد فوق العاده بی صدا می شود.
    به لطف سیستم مهر و موم DLP که ورود گرد و غبار، کثیفی و دود را از ورود به بخش های اصلی اپتیک محدود می کند، هزینه مالکیت کمتر و طول عمر بیشتری را ارائه می دهد.
    شامل یک راهنمای راه اندازی بصری برای نشان دادن ویژگی ها به صورت تعاملی، از جمله فوکوس، زوم و تنظیم ارتفاع. همچنین شامل منوهای کمکی تعاملی است که مشکلات رایج را نشان می دهد، و همچنین زیرنویس داخلی (CC1، CC2) با متن سیاه و سفید برای خوانایی آسان.
    جمع و جور و سبک (فقط 6.4 پوند)، PG-F262X برای ارائه های قابل حمل (و همچنین نصب دائمی) عالی است.
    با ضمانت دو ساله قطعات و کار شامل دو سال پشتیبانی 24 ساعته تعمیرات اکسپرس ER در صنعت شارپ. گارانتی لامپ پروجکشن قابل تعویض توسط کاربر 90 روز است.

  • مشخصات فنی دستگاه:
    برند ویدئو پروژکتور
    شارپ SHARP
    تکنولوژی تولید تصویر
    تکنولوژی DLP
    رزولوشن تصویر
    1024*768/XGA
    قدرت روشنایی
    2600 انسی لومنز
    نسبت کنتراست
    2200:1
    عمر لامپ
    2000 ساعت
    نسبت نمایش
    4:3
    قابلیت سه بعدی
    بلند گو / اسپیکر
    2 وات
    وزن دستگاه
    2.9 کیلوگرم
    ابعاد دستگاه
    9cm x 27 cm x 26 cm
    درگاه های ورودی و خروجی
    ورودی VGA
    خروجی VGA
    ورودی HDMI
    ورودی LAN
    ورودی صدا
    خروجی صدا
    ورودی MHL
    ورودی SVideo
    ورودی Video
    درگاه USB نوع A
    درگاه USB نوع B
    درگاه RS232
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه