0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ویدئو پروژکتور استوک هیتاچی CP-X2015WN Hitachi CP-X2015WN Projector

مدلهای دیگر کالا:

✅ مشخصات و قیمت ویدئو پروژکتور استوک هیتاچی CP-X2015WN

تکنولوژی ساخت: 3LCD                                                        

وضوح تصویر (رزولوشن) : XGA یا 768*1024 dpi

شدت روشنایی: 2400 انسی لومنز

نسبت کنتراست :3000:1

عمر لامپ : 6000 ساعت در حالت اقتصادی

درگاه های اتصال:   VGA - SVideo -  Video - HDMI- RS232

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  •  نقد و بررسی ویدئو پروژکتور Hitachi CP-X2015WN

    رزولوشن XGA (1024 76 768) Hitachi CP-X2015WN LCD پروژکتور 2400 لومن ANSI قدرت پخش را با نسبت کنتراست 3000: 1 ارائه می دهد تا تصویری روشن و واضح به شما ارائه دهد ، حتی زمانی که نمی توانید به تاریکی سطح سینما برسید. نسبت کنتراست را می توان به طور خودکار از طریق عنبیه فعال کنترل کرد تا در هر دو صحنه روشن و تاریک عمق چشم انداز ایجاد شود.

    پانل های تصویربرداری فناوری 3LCD ، 3 تراشه (قسمتی که تصویر را ایجاد می کند) تصاویر واضح تر و روشن تر با جزئیات خاکستری برتر ارائه می دهد. رنگ صاف و یکپارچه با طیف خاکستری بی نظیر ، جزئیات باور نکردنی را برای هر تصویری که توسط Hitachi CP-X2015WN نمایش داده می شود ، ارائه می دهد. این تصاویر می توانند در قالب های مختلف باشند. البته ، Hitachi CP-X2015WN می تواند در وضوح 720p ، 1080i و 1080p وضوح بالا را نشان دهد. اعتبار بین المللی آن به همان اندازه چشمگیر است. می تواند تصاویر را در فرمت های ویدیویی NTSC ، NTSC 4.43 ، PAL ، PAL-M ، PAL-N و SECAM پخش کند و دارای منبع تغذیه 100 تا 240VAC ، 50/60Hz است.

    این پروژکتور دارای انواع پورت های ورودی/خروجی است که برای هر صحنه کاری پوشش می دهد. پورت HDMI می تواند تجهیزات مختلف تصویری را پشتیبانی کند که دارای رابط دیجیتالی برای به دست آوردن تصاویر واضح تر روی صفحه هستند. این پروژکتور از سیستم خروجی جلو استفاده می کند که با هدایت هوای گرم از کاربر ، کاربر را راحت می کند.

    اگر در محیطی پر سر و صدا کار می کنید ، Hitachi CP-X2015WN به دلیل دیگری مشکلی نخواهد داشت. نویز فن آن در حالت استاندارد 37 دسی بل است و در حالت محیطی با 29 دسی بل کار می کند که به معنای واقعی کلمه بی صدا تر از مکالمه زمزمه شده است.

    2400 ANSI Lumens سفید / خروجی رنگ


    خروجی 2400 لومن نور سفید همراه با خروجی نور یکسان ، روشن ، واضح و واقعی در تصاویر کاربردی در هر مکان بزرگ


    مشخصات خروجی نور رنگ


    مشخصات خروجی نور رنگ روشنایی قرمز ، سبز و آبی را اندازه گیری می کند ، که تمام طیف رنگ های ممکن را ایجاد می کند. رنگهای صاف و یکپارچه با طیف خاکستری بی نظیر ، جزئیات خارق العاده ای را برای هر تصویری که توسط پروژکتور Hitachi 3LCD نمایش داده می شود ارائه می دهد.


    پی جی مسنجر


    عملکرد PJMessenger به شما امکان می دهد پیام های متنی و هشدارهای صوتی را در پروژکتورهای شبکه خود ارسال و نمایش دهید. این یک راه آسان و کارآمد برای ارسال اطلاعیه های گسترده در محوطه دانشگاه است.


    3000: 1 نسبت کنتراست


    کنتراست را می توان به طور خودکار از طریق عنبیه فعال کنترل کرد تا دید عمیقی را در هر دو صحنه روشن و تاریک ایجاد کند


    ارائه محتوا از طریق LAN


    مجموعه نرم افزار شبکه Hitachi به شما امکان می دهد به راحتی محتوا را مستقیماً از رایانه خود از طریق اتصال LAN خود به پروژکتور ارسال کنید


    فیلتر ترکیبی (5000 ساعت بین نگهداری)


    فیلتر ترکیبی هیتاچی شامل یک طرح دو مرحله ای و لایه ای و یک فیلتر الکترواستاتیک است که تا 5000 ساعت از گرد و غبار محافظت می کند.


    تعمیر و نگهداری آسان


    تعمیر و نگهداری آسان یکی دیگر از عملکردهای جذاب است ، زیرا درب لامپ در بالای مدل قرار دارد و فیلتر به جلو می لغزد


    6000 ساعت عمر لامپ (حالت محیط زیست)


    یکی دیگر از کلیدهای هزینه کل پایین مالکیت ، لامپ عمر طولانی است. میزان لامپ در حالت استاندارد 5000 ساعت و در حالت محیطی 6000 ساعت است


    تابع الگو


    الگوهای خطی در منوی پروژکتور می توانند هنگام نوشتن روی تخته سفید کمک کنند. چهار نوع قالب خط برای انتخاب وجود دارد


    ارائه بی سیم آماده است


    با اتصال پروژکتور به رایانه با استفاده از شماره قطعه آداپتور بی سیم USB اختیاری USBWL11N می توانید از شبکه بی سیم استفاده کنید. این آداپتور از IEEE802.11b / g و آخرین 11n پشتیبانی می کند


    PC-Less Presentation


    با استفاده از حافظه USB یا دستگاه ذخیره سازی دیگر ، می توانید از پروژکتور بدون کامپیوتر استفاده کنید. مشاهده منوها با نمایش تصویر کوچک آسان است. علاوه بر این ، عملکرد نمایش اسلاید نیز وجود دارد


    خروجی صدا 16 وات


    خروجی 16 وات نیاز به اتصال بلندگوهای خارجی را برطرف می کند


    نمایش از طریق USB


    با استفاده از پورت USB به رایانه خود متصل شوید


    ورودی HDMI (HDCP)


    اتصال دیجیتالی امکان بالاترین کیفیت تصویر را از دستگاه HD شما فراهم می کند. مطابقت با HDCP


    حالت تخته سفید


    اوج سفید را با تغییر منحنی گاما محدود می کند و روشنایی آن را هنگام استفاده از تخته سفید برای محافظت از سلامت چشم معلمان و دانش آموزان محدود می کند.


    قفل پین / MyScreen / MyText


    حفاظت از قفل PIN می تواند کاربران پروژکتور را محدود کند. قفل پین MyScreen تصاویر گرفته شده را در صفحه راه اندازی نگه می دارد. کاربران می توانند نام مدرسه یا لوگوی شرکت را روی MyScreen قرار دهند و مالکیت را به وضوح مشخص کنند. MyText امکان نوشتن متن در صفحه راه اندازی مانند نام مدل ، شماره سریال یا مکان را فراهم می کند


    کنترل ، نگهداری و امنیت شبکه


    برنامه مدیریت پروژکتور (PJMan) به کاربران اجازه می دهد تا پروژکتورهای متعدد را بر روی شبکه نظارت و کنترل کنند. از جمله ویژگی های آن می توان به برنامه ریزی رویدادها ، هشدارهای پست الکترونیکی برای نگهداری واکنشی و روتین اشاره کرد. Crestron RoomView Express و AMX Device Discovery در پروژکتور تعبیه شده است که سازگاری خارج از جعبه با سیستم های Crestron و AMX را فراهم می کند


    شماره سریال و برچسب آدرس MAC در کنار


    یک برچسب در کنار پروژکتور چسبانده می شود تا به راحتی بتوانید نام مدل و شماره سریال را در حین نصب در سقف نصب کرده و بخوانید. این به راحتی برای نصابها ، کاربران نهایی و حسابرسان فوری است

     

    کالای استوک چیست؟

    در واقع واژه استوک بمعنی انبار میباشد ولی حالا چه ارتباطی با کالای کارکرده دارد؟ 

    در ارگانهای دولتی دستگاهها و تجهیزات کامپیوتری بعد از مدتی ، به هر علتی ( ممکن است ایراد فنی باشد و یا ارتقاء سیستم ) از چرخه مصرف خارج شده و به انبار منتقل میشود و پس از تجمیع آن کالاها به مزایده گذاشته و به فروش میرسد .

    بعضی از این کالاها ممکن است حتی زیاد استفاده نشده باشند و پس از سرویس و بازسازی ، قابلیت استفاده تا مدتها داشته باشند

    متاسفانه بدلیل افزایش نرخ ارز و مشکلات اقتصادی بوجود آمده ، قدرت خرید مصرف کنندگان بشدت پایین آمده ولی { فروشگاه اینترنتی پروژکتور من } جهت حمایت از مشتریانی که علاقه مند به داشتن ویدئو پروژکتور برای مصرف سینمای خانگی و یا کلاس هوشمند میباشند و مبلغ زیادی نمیتوانند پرداخت کنند ، اقدام به فروش ویدئو پروژکتور استوک یا کارکرده می نماید.

    در نظر داشته باشید که این کالاها کارکرده میباشند و انتظار دستگاهی را نداشته باشید که خط و خش نداشته باشد و ممکن است لامپ مصرفی آنها حتی تا نصف عمر خود را کار کرده باشد . ضمن اینکه این دستگاهها عموماً فاقد کارتن اریجینال کارخانه میباشند ولی اطمینان داشته باشید فروشگاه اینترنتی پروژکتور من در بسته بندی مناسب و با استفاده از ضربه گیر دستگاه شما را بدون آسیب به شما میرساند .

    معمولا ویدئو پروژکتور استوک دارای گارانتی یکماهه فروشگاه پروژکتور من میباشند. پیشنهاد ما به شما اینست که با حضور در فروشگاه پروژکتور من که آدرس آن در پایین صفحه میباشد خودتان از نزدیک ویدئو پروژکتور استوک مد نظر خود را انتخاب نمایید ولی اگر هم بصورت غیرحضور خرید کنید مطمئن باشید فروشگاه پروژکتور من به پاس این اطمینان ، بهترین کالا را در اختیارتان قرار خواهد داد.

     

    ویدئوی تست کیفیت ویدئو پروژکتور استوک CP-X2015WN

  • مشخصات فنی دستگاه:
    برند ویدئو پروژکتور
    هیتاچی HITACHI
    تکنولوژی تولید تصویر
    تکنولوژی 3LCD
    کاربری دستگاه
    ویدئوپروژکتور خانگی, ویدئوپروژکتور سینمایی
    رزولوشن تصویر
    1024*768/XGA
    قدرت روشنایی
    2400 انسی لومنز
    نسبت کنتراست
    1:3000
    عمر لامپ
    6000 ساعت در حالت اقتصادی
    نسبت نمایش
    4:3
    اندازه تصویر
    30 تا 300 اینچ
    قابلیت سه بعدی
    بلند گو / اسپیکر
    16 وات
    تصحیح حالت ذوزنقه ای
    دارد Vertical
    وزن دستگاه
    3.6 kg
    گارانتی
    گارانتی فناسان
    ابعاد دستگاه
    11*35*26 سانتی متر
    درگاه های ورودی و خروجی
    ورودی VGA
    خروجی VGA
    ورودی HDMI
    ورودی LAN
    ورودی صدا
    خروجی صدا
    ورودی MHL
    ورودی SVideo
    ورودی Video
    درگاه USB نوع A
    درگاه USB نوع B
    درگاه RS232
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه