0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ویدئو پروژکتور مکسل MAXELL MC-WX5501 MAXELL MC-WX5501

مدلهای دیگر کالا:

✅ قیمت و مشخصات ویدئوپروژکتور مکسل MAXELL MC-WX5501

تکنولوژی ساخت: 3LCD

وضوح تصویر(رزولوشن): WXGA - 1280*800 dpi

شدت روشنایی: 5000 انسی لومن

نسبت کنتراست: 16000:1

عمر لامپ: 10,000 ساعت

درگاه های اتصال: VGA - HDMI - LAN - AUDIO

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • نقد و بررسی ویدئوپروژکتور مکسل MAXELL MC-WX5501

     

     

    شرکت مکسل هلدینگ در کشور ژاپن فعالیت دارد، که لوازم الکترونیکی مصرفی تولید می‌کند. نام این شرکت برگرفته از دو کلمه Maximum به معنی حداکثر و کلمه Cell که به معنی سلول خشک ، یا همان باتری در اصطلاح عامیانه می‌باشد. محصولات این شرکت باتری - دستگاه‌های شارژ بی‌سیم - ابزار ذخیره سازی و پروژکتورهای LCD و لیزر میباشد. در گذشته این شرکت محصولات ضبط صدا و تصویر از جمله کاست‌های صوتی و نوارهای VHS- فلاپی دیسک و دیسک‌های نوری مثل CD-DVD که قابلیت یکبار رایت و یا رایت مجدد را دارند، تولید می‌کرد.

    تاریخ تاسیس این شرکت به سال 1960 برمی‌گردد، زمانی که یک کارخانه تولید سلول خشک بود. شرکت مکسل با همکاری دانشگاه ناگازاکی، فرمول جدیدی برای باترهای لیتیوم ایجاد کرده‌اند.از دیگر محصولات شرکت مکسل نوار کاست (کاست‌های صوتی) می‌باشد، که در مدت زمان‌های 46-60-90-100 و 120 دقیقه تولید شده اند.

    دیسک‌های نوری CD-DVD ،از محصولات این شرکت می‌باشد که از سال 2006 مسئولیت تولید آن را به یک شرکت تایوانی بنام Ritek واگذار کرده است. همچنین یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت را می‌توان ویدئو پروژکتورهای با تکنولوژی تصویر سازی CLD و پروژکتورهای لیزری با مارک هیتاچی و مکسل دانست، که در لومن‌ها- رزولوشن‌ها و کنتراست‌های مختلف برای مصارف آموزشی -اتاق جلسات -سالن‌های کنفرانس و موزه‌ها تولید شده‌اند.

     

    مدل MC-WX5501 ترکیبی از وضوح WXGA با فوق العاده روشن 5200 ANSI لومن خروجی نور سفید/رنگی را برای یک دستاورد بصری خیره کننده ترکیب می کند.

    این می تواند کلاس ها ، سالن های سخنرانی و سالن های نمایش را به مراکز آموزشی واقعی تبدیل کند.

    MC-WX5501 به راحتی قابل جمع شدن است که به شما امکان می دهد یک پروژکتور را بر روی دیگری قرار دهید تا تصویر یکسانی از هر دو روی صفحه نمایش داده شود تا روشنایی بیشتری ایجاد شود.

     

    ویژگی ها در یک نگاه

     

    ✅ 3LCD : فناوری پیچیده و مبتکرانه که از 3 تراشه برای ارائه تصاویری پر جنب و جوش ، واقعی و سازگار برای بیشترین مخاطب استفاده می کند.
    Hybrid Filter - فیلتر ترکیبی دوام بیشتری نسبت به فیلترهای معمولی دارد. این تمدید در فواصل نگهداری هزینه کلی مالکیت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.


    ✅ Security features : ویژگی های امنیتی پیشرفته شامل PIN-Lock چند سطحی ، Transition Detector ، نوار امنیتی فولادی ، قفل Kensington و برچسب های امنیتی برجسته است.


    ✅Blackboard/Whiteboard Mode  : نمایش بر روی پس زمینه های رنگی یا براق می تواند تصاویر را خسته کننده یا روشن و ناراحت کننده نشان دهد. این حالت روشنایی مطلوب را اعم از سیاه ، سبز یا سفید براق صفحه نمایش تضمین می کند.

    ✅ Low TCO : فواصل نگهداری طولانی مدت به طور قابل توجهی ناشی از قطعات طولانی مدت ، هزینه کل مالکیت را کاهش می دهد.


    ✅ Advanced Networking : مدیریت و کنترل چندین پروژکتور از طریق LAN. پروژکتور را روشن و خاموش کنید ، هشدارهای ایمیل را برنامه ریزی کرده و پروژکتورها را از طریق شبکه کنترل کنید.


    ✅ AMX Device Discovery : هنگامی که با کنترلر AMX یکپارچه می شود ، ماژول ها و درایورهای ارتباطی مربوطه به صورت خودکار در پروژکتور بارگیری می شوند.


    ✅ HDMI : با اتصال جدیدترین تجهیزات A/V به پروژکتور با HDMI (رابط چند رسانه ای با وضوح بالا) با بالاترین کیفیت تصویر را دریافت کنید.
    طول عمر لامپ - با استفاده از حالت Eco ، عمر لامپ به بیش از 6000 ساعت افزایش می یابد - معادل استفاده از پروژکتور به مدت سه ساعت در روز در مدت ده سال.


    ✅ Long Life Lamp : این ویژگی منحصر به فرد مکسل به شما امکان می دهد الگوهای مختلف خطوط و شبکه ها را روی یک تخته سفید ، تخته سیاه یا تلنگر نمایش دهید ، که نوشتن و ترسیم را آسان تر می کند.

     

    Template Function : این ویژگی منحصر به فرد مکسل به شما امکان می دهد الگوهای مختلف خطوط و شبکه ها را روی یک تخته سفید ، تخته سیاه یا تلنگر نمایش دهید ، که نوشتن و ترسیم را آسان تر می کند.


    Daytime Mode:  دیدن یک تصویر پیش بینی شده هنگامی که خورشید به شدت می تابد ، دشوارتر است. پیش بینی ها همیشه در یک محیط روشن با حالت روز روشن و رنگارنگ هستند.


    Quick On/Off : وصل کنید ، روشن کنید و ارائه دهید. قابلیت روشن/خاموش سریع و وضوح خودکار برابر با راه اندازی سریع است.


    Input Source Naming : دستگاه ها و ورودی های پروژکتور را شخصی سازی کنید - برای مثال ، نام ورودی دستگاه را به 'لپ تاپ Tom' تغییر دهید تا به راحتی تشخیص داده شود.


    Ultra Quiet : با سطح نویز پایین 31dB (حالت Eco) در جدیدترین مدلهای ما ، پنکه داخلی یکی از بی صدا ترین در کلاس خود است. مخاطب صدای مجری را می شنود ، نه سر و صدای پروژکتور.


    My Button : عملکردهای سفارشی یا کارهای معمول را به یک دکمه قابل برنامه ریزی در کنترل از راه دور اختصاص دهید.


    Audio Pass Through :
    هنگامی که تنها چیزی که نیاز دارید صدا و تصویر نیست ، این ویژگی راحت به شما امکان می دهد بلندگوهای پروژکتور را بشنوید در حالی که بقیه در حالت آماده به کار هستند - به حفظ عمر چراغ کمک می کند.


    Vertical Keystone Correction : تصاویر نامرتب را به طور خودکار با تصحیح قفل کلید اصلی تصحیح کنید.


    Horizontal Keystone Correction : تصحیح تصاویر نامرتب با تصحیح کیستون افقی.


    On Screen Display (OSD) : استفاده از منوی جدید بسیار ساده تر است. حرکت در بین گزینه های مختلف آسان تر است ، در حالی که تنظیمات به وضوح نامگذاری شده اند.

     

    ویژگی های کلیدی

     

    خروجی نور (روشنایی): 5200 ANSI Lumens (حالت عادی)
    وضوح تصویر: WXGA (1280 x 800)
    نسبت کنتراست 10000: 1
    عمر طولانی لامپ - تا 6000 ساعت (حالت Eco)
    فیلتر با کارایی بالا - تا 10000 ساعت دوام می آورد
    ترکیب و پیچ خوردگی لبه
    طراحی بدون درز
    HDCR / Accentualizer / Image Optimizer
    شبکه مناسب / قابلیت بی سیم
    کشف دستگاه AMX
    Crestron RoomView®
    کنترل دستگاه هوشمند
    خروجی HDMI

  • مشخصات فنی دستگاه:
    برند ویدئو پروژکتور
    مکسل Maxell
    تکنولوژی تولید تصویر
    تکنولوژی 3LCD
    کاربری دستگاه
    ویدئوپروژکتور سینمایی
    رزولوشن تصویر
    1280*800/WXGA
    قدرت روشنایی
    5000 انسی لومنز
    نسبت کنتراست
    16000:1
    عمر لامپ
    10,000 ساعت
    نسبت نمایش
    16:10
    اندازه تصویر
    30 تا 300 اینچ
    قابلیت وایرلس
    قابلیت سه بعدی
    بلند گو / اسپیکر
    16w دارد
    تصحیح حالت ذوزنقه ای
    30-/+ درجه عمودی اتوماتیک, لنز شیفت, 30-/+ درجه افقی
    وزن دستگاه
    6.8 کیلوگرم
    ابعاد دستگاه
    466*337*138 میلی متر
    درگاه های ورودی و خروجی
    ورودی VGA
    خروجی VGA
    ورودی HDMI
    ورودی LAN
    ورودی صدا
    خروجی صدا
    ورودی MHL
    ورودی SVideo
    ورودی Video
    درگاه USB نوع A
    درگاه USB نوع B
    درگاه RS232
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه