0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ویدئو پروژکتور استوک دل DELL 2400MP DELL 2400MP

مدلهای دیگر کالا:

✅مشخصات و قیمت ویدئو پروژکتور استوک دل DELL 2400MP

تکنولوژی ساخت:  DLP

وضوح تصویر (رزولوشن) : XGA - 1024*768 dpi

شدت روشنایی: 3000 انسی لومن

نسبت کنتراست:  2100:1

عمر لامپ: 2500 ساعت

درگاه های اتصال:  Video – S-Video – Composite (RCA)– VGA – USB – RS232

 

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • نقد و بررسی ویدئو پروژکتور استوک دل DELL 2400MP 

    ویدئو پروژکتور دل مدل Dell 2400MP عملکرد و سهولت استفاده ای که شما از یک ویدئو پروژکتور برند Dell انتظار می رودبه شما عرضه می کند. ویدئو پروژکتور دل مدل Dell 2400MP  با نسبت کنتراست 2100: 1 و حداکثر شدت تابش 3000 لومنز  را برای بصورت عملکرد ارائه می دهد که باعث شگفتی مخاطبان آن می شود. Dell 2400MP همچنین از فناوری پیشرفته پردازش رنگ از Texas Instrument با نام BrilliantColor ™ استفاده می کند تا روشنایی بالایی را برای ویدئو  پروژکتور های  تجاری  خود فراهم کند. از آنجا که این  ویدئو پروژکتور یک محصول کمپانی  Dell است،  Dell 2400MP  قابلیت حمل و نقل یکپارچه افزونه با نوت بوک های Dell Latitude ™ و Inspiron  را دارد. فکر می کنید عملکرد چنین  ویدئو پروژکتور قدرتمندی پیچیده است؟ دوباره فکر کنید!  جواب منفی است . دفترچه راهنمای تنظیم سریع ما شما را در شش مرحله آسان به مرحله اجرا می رساند و میتوانید به راحتی هرچه ممکن از آن استفاده نمایید. حالت های ویدیویی از پیش تعیین شده و تعریف شده توسط کاربر به شما امکان می دهد به سرعت به تنظیمات گرافیکی و ویدیویی بهینه دسترسی پیدا کنید. 

    ویدئو پروژکتور Dell 2400MP به اندازه ای هوشمند است که توانایی  خاموش شدن خودکار  خود را نیز دارد. با استفاده از این پروژکتور کاربران امکان تجربه کیفیت Dell 2400MP با همه مواردی که شما  راه اندازی نیاز دارید ، از جمله کنترل از راه دور ، شوک و ویبره مورد آزمایش قرار گرفتن فوم سخت ، کابل های ویدئویی و لامپ 2000 ساعته را خواهید داشت. البته ، شما می توانید با استفاده از تنظیمات از پیش نصب شده حالت اکو ، از لامپ خود - حتی تا 2500 ساعت - زمان اجرای بیشتری  استفاده کنید. با توجه به مشخصات ذکر شده در سایت سازنده، این ویدئو کنفرانس بسیار مناسب مصارف آموزشی، خانگی و اتاق های کنفرانس بوده که با پشتیبانی از تصویر شفاف خود کیفیت جلسات را به حد قابل توجهی بالا می برد. ادمین کالا با عرضه گسترده این دست از محصولات  با یک قیمت رقابتی ویژه گام مهم را در راستای فروش محصولات تصویری برداشته است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول یا اطلاع از تخفیفات  این حوزه با کازشناسان ما در ادمین کالا تماس حاصل فرمایید.

     

    راه حل ارائه عملکرد مقرون به صرفه

    •  روشنایی 3000 ANSI لومن (حداکثر) 1
    •  نسبت کنتراست بالا عالی 2100:1 (روشن/فول خاموش)
    •  5.5 پوند (2.5 کیلوگرم) و تنها 4 اینچ (101 میلی متر) ارتفاع
    •  لنزهای زوم یکپارچه و تصحیح خودکار عمودی کیستون
    •  فناوری DLPTM LVDS از Texas Instruments
    •  XGA بومی (1024 x 768)، با همگام‌سازی خودکار تا UXGA (1600 x 1200)
    •  گزینه حالت سازگار با محیط زیست برای عملکرد بی صدا و عمر طولانی لامپ 2 (تا 2500 ساعت)
    •  اتصال کامل - پشتیبانی از رایانه شخصی، S-video، ویدیوی کامپوزیت، ویدیوی کامپوننت از طریق کانکتورهای VGA و RS-232
    •  پشتیبانی از طیف کاملی از استانداردهای تلویزیون و ویدئو، از جمله NTSC، NTSC 4.43، PAL، PAL-N، PAL M، SECAM و HDTV (480i/P، 576i/P، 720P، 1080i)
    •  شامل تمام کابل های مربوطه، یک کنترل از راه دور و یک کیف حمل سخت تست شده است.

     



    فناوری DLP® LVDS چیست؟

    فناوری DLP یک تراشه تمام دیجیتال است که از میلیون‌ها آینه ریز استفاده می‌کند که نور را منعکس می‌کنند تا تصاویری واقعی و تیز با رنگ‌های زنده و نسبت کنتراست بالا در پروژکتورها ایجاد کنند. به لطف معماری تراشه DLP و زمان پاسخگویی بی نظیر، برای ورزش، ویدیوهای اکشن سریع و بازی ایده آل است.Dell 2400MPدارای آخرین نسل از فناوری DLP با فناوری انتقال داده LVDS است که سرعت سوئیچینگ تراشه DLP را برای بهبود عملکرد ویدیو افزایش می دهد. Dell 2400MP روشنایی فوق‌العاده بالا، DarkChip3TM و BrilliantColorTM جدیدترین فناوری تولید مثل رنگ از Texas Instruments را برای ارائه عملکرد نهایی پروژکتور ترکیب می‌کند.

     

    کارایی

    Dell 2400MP دارای  88% درصد از خروجی لومن وعده داده شده خود را ارائه می دهد در حالی که همچنان دقت رنگ، عملکرد کنتراست و 85 را حفظ می کند. یکنواختی روشنایی تغییر به حالت سازگار با محیط زیست 2318 لومن ANSI یا کاهش 13 درصدی در خروجی لومن تولید می کند. واحد تست ما که برای عملکرد رنگ (حالت sRGB، لامپ کم) بهینه شده است، 1230 لومن ANSI را اندازه گیری کرد. توانایی تغییر حالت های عملکرد و در نتیجه تنظیم خروجی لومن در محدوده 1200 تا 2600 لومن، Dell 2400MP را به یک پروژکتور همه کاره منحصر به فرد تبدیل می کند که می تواند با اندازه های مختلف صفحه نمایش و مخاطبان سازگار شود.

    عملکرد کنتراست برای دیتا پروژکتور بالاتر از حد متوسط ​​است. با کنتراست روشن/خاموش 2100:1، 2400 مگاپیکسل می تواند داده های گرافیکی و عکاسی پویا را ارائه دهد، به خصوص در مقایسه با بسیاری از پروژکتورهای LCD XGA که کنتراست 400:1 دارند. در حالی که ویدئو پروژکتورهای DLP وجود دارند که کنتراست بهتری ارائه می دهند،Dell 2400MPبا توجه به دیتا پروژکتورهای مقرون به صرفه در انتهای طیف بالایی قرار دارد. عملکرد کنتراست برای اهداف ارائه داده ها به راحتی قابل قبول بود.

    رنگ در حالت sRGB در واقع کاملا دقیق است. در حالی که پروژکتورهای DLP به طور سنتی با رنگ زرد مبارزه می کنند، Dell 2400MP عملکرد قوی داشته است. هنوز در سطح بسیاری از پروژکتورهای LCD یا دستگاه های سینمای خانگی DLP بالاتر نیست، اما برای یک پروژکتور تجاری بسیار قابل احترام است. عملکرد رنگ در حالت رایانه شخصی کاملاً چشمگیر نیست، اما فقط به این دلیل که این حالت برای بهینه سازی خروجی لومن با هزینه کنتراست و رنگ طراحی شده است.


    تیزی در واقع کمی ناامید کننده بود. تصویر Dell 2400MP کمی نرم به نظر می رسد، حتی در صورت فوکوس کامل. وضوح لبه به لبه ناهموار بود. واحد آزمایش ما قادر به تولید یک تصویر تمیز و واضح نبود که از لبه به لبه کاملاً واضح باشد. بر این اساس، ما Dell 2400MP را برای صفحات گسترده پیچیده، داده های مالی یا اسنادی با اندازه متن کوچک و جزئیات دقیق توصیه نمی کنیم. برعکس، ارائه پاورپوینت معمولی تحت تاثیر نرمی تصویر قرار نمی گیرد، بنابراین Dell 2400MP کار زیبایی را با این نوع مواد انجام می دهد.

    Dell 2400MP همچنین می تواند به خوبی به عنوان یک پروژکتور برای کلوپ های عکاسی با بودجه مناسب عمل کند. در حالت sRGB، 2400 مگاپیکسل همچنان بیش از 1400 لومن ANSI را منتشر می کند. این نور کافی برای نمایش تصاویر روشن و پویا برای گروهی از علاقه مندان به عکاسی است، به خصوص در اتاق هایی که نور محیط تحت کنترل است. و تصویر کمی ملایم پروژکتور مشکل کمتری دارد زیرا اکثر عکس‌ها به دلیل فشرده‌سازی، روی هیچ پروژکتور XGA کاملاً واضح ظاهر نمی‌شوند. به طور کلی، Dell 2400MP  راه حل مناسبی برای بودجه مناسب برای کسانی است که نمی خواهند سه تا چهار برابر با یک پروژکتور با وضوح بالاتر SXGA+ کاهش دهند.

     

    نتیجه

    Dell 2400MP یک پروژکتور پیچیده نیست. این برای انجام یک کار ساخته شده است - تولید تا حد امکان نور با حفظ مشخصات قابل حمل و قیمت 1099 دلار. این یک کار را به طرز شگفت انگیزی انجام می دهد. ترکیبی از 3000 لومن ANSI، وضوح XGA، 5.5 پوند و 1099 دلار آن را به یک ارزش استثنایی هم برای ارائه دهندگان موبایل و هم برای بازار کلاس کلاس K-12 تبدیل می کند. با این حال، مبادلاتی برای دستیابی به قیمت فروش پایین انجام شده است. پانل اتصال کم است، وضوح کامل نیست، و اگر خروجی لومن به حداکثر برسد، رنگ ممکن است ضعیف به نظر برسد.

    همانطور که گفته شد، واقعیت ساده باقی می ماند که Dell 2400MP می تواند کاری را انجام دهد که هیچ پروژکتور دیگری در بازار قادر به انجام آن نیست - ارائه پاورپوینت های فوق العاده ای برای طیف گسترده ای از اندازه های مخاطب با هزینه بسیار کم.

    نقد و بررسی ویدئو پروژکتور Dell 2400MP

  • مشخصات فنی دستگاه:
    برند ویدئو پروژکتور
    دل DELL
    تکنولوژی تولید تصویر
    تکنولوژی DLP
    رزولوشن تصویر
    1024*768/XGA
    قدرت روشنایی
    3000 انسی لومنز
    نسبت کنتراست
    2100:1
    عمر لامپ
    2500 ساعت
    نسبت نمایش
    4:3
    بلند گو / اسپیکر
    2 وات مونو
    وزن دستگاه
    2.5 کیلو گرم
    ابعاد دستگاه
    10x27x21 سانتی متر
    درگاه های ورودی و خروجی
    ورودی VGA
    خروجی VGA
    ورودی صدا
    خروجی صدا
    درگاه USB نوع B
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه